LT

Šiandien atsikėlus, aštuntą valandą nusileidome papusryčiauti. Šiandien pirmoji diena kai dirbisme grupėse. Buvome išsikirstę i grupes: fotografų, gamtos apsaugos, istorinių  paminklų, modelių ir dirbinių iš molio.  Taigi su grupės vadovais išėjome i tam tikras patalpas, kur turėjo vykti grupės užsiėmimai. Bus skirti uždaviniai ir mes turėsime juos vykdyti.

24.07.2010 Po pusryčių ėjome į lauką, mokytis šokį, jo mus mokė dvi Slovakės. Paskuj pradėjome darbus  grupėse, tai buvo pirmoji diena, kai pradėjome dirbti grupėse, grįžę pasidalinome įspūžiais. Kas pasirinko istorinių paminklų grupę, vyko prie Trenčino pilies ir tvarkė aplinką, gamtos apsaugos grupė važiavo prie upelio ir taip pat tvarkė aplinką, molio grupė pradėjo darbus lipdydami molį, modeliai mokėsi taisyklingai vaikščioti ir statė pasirodymą, fotogrupė turėjo aprašyti dienos įvykius. Vakare buvo Vokiečių nacionalinis vakaras. Jie mums pristatė savo šalį parodydami filmuką, šoko šokį, mokino žaidimų ir vaišino kukurūzais.

25.07.2010 Keliavome į Bojnice pilį. Ten mums gidė pasakojo apie pilies istoriją, kas ten gyveno, galėjome pamatyti išsaugotus daiktus ir baldus, vedė į požemį, kur galėjome pamatyti didžiulį šulinį, kurį prieš tai apžiūrėjome iš viršaus. Pilis paliko didžiulį ispūdį, ji buvo labai didelė ir begalo graži. Vakare buvo Lenkų nacionalinis vakaras. Jie mums su savo šalimi supažindino vesdami laidą apie savo šalį. Parodė filmuką, pašoko su tautiniais drabužiais, mokė žaidimų. Ragavome nacionalinių valgių. Po pasirodymo galėjome eiti į diskoteką.

26.07.2010 Vykome į Bratislavą. Gidė mus vedžiojo po miestą, pasakojo apie jo istoriją, aprodė įžymias vietas ir paminklus ir taip pat apie juos papasakojo. Poto vykome į ministeriją. Ten mums pristatė Europos komisijos programą veiklus jaunimas. Išklausę programą, vykome į naują prekybos centrą, kuris dirba tik metus. Ten turėjome nemažai laisvo laiko, tad galėjome jį apžiūrėti, apsipirkti.

27.07.2010 Papusryčiavę išėjome į lauką ir toliau mokėmės šokį. Paskuj ėjome prie upės, kur labai smagiai leidome laiką plaukiodami kanojomis. Paskuj iš kiekvienos šalies grupės po tris vaikus dalyvavo stadione vykstančiose orientacinėse užduotyse. Lietuviai laimėjo trečiąją vietą. Po pietų ėjome į mokyklos salę, kur galėjome žaisti salės ritulį ir krepšinį. Baigę žaisti ėjome pasiilsėti, o paskuj galėjome lauke žaisti tinklinį. Vakare savo šalį mums pristatė čekai. Kiekvienas grupės narys prisistatė ir papasakojo apie save ir mokė žaidimus ir vaišino sumuštiniais ir kofola.

28.07.2010 Keliavome į stiklo gamyklą. Ten mums parodė filmuką apie tai kaip yra gaminamas stiklas, gidė papasakojo apie jo istoriją ir galėjome apžiūrėti parodą. Poto vykome į sūrio gamyklą, ten pasakojo kaip gaminamas sūris ir galėjome juo pasivaišinti. Pietus valgyti teko neįprastoje vietoje. Turėjome kopti į kalnus, kuriuose buvo restoranas, nors ir buvo sunku, tačiau galėjome grožėtis nepaprastai gražia gamta. Pailsėję ėjome į salę, nes vyko Slovakų nacionalinis vakaras. Jie mums rodė filmukus, vaidino, mokino žaidimų ir vaišino sumuštiniais ir pyragu. Poto kas norėjo galėjo eiti į diskoteką.